هنگامی که Bungie's Halo 3 در سال 2007 منتشر شد ، در 24 ساعت اول خود رکوردی را به عنوان بالاترین محصول سرگرمی ناخالص تعیین کرده است و ثابت کرد که بازی کنسول صنعتی است که باید مورد توجه آن قرار گیرد. این موفقیت در سال بعد با Grand Theft Auto IV Rockstar ادامه یافت. این بازی با به ثمر رساندن 310 میلیون دلار حیرت انگیز در مدت مشابه ، رکورد فروش 170 میلیون دلاری Halo 3 را در 24 ساعت اول شکست ، البته با انتشار در سیستم عامل های مختلف ، در حالی که Bungie Halo 3 را به Xbox 360 محدود کرد.

با توجه به اینکه محبوب محبوب Grand Theft Auto III در بین گیمرهای دیرینه تبدیل شده است ، فقط این حس را پیدا می کند که عاقبت یک ضربه باشد. این سطح از پیش بینی راکستار را مجبور کرد تا زمان و تلاش زیادی را برای گرفتن درست عنوان کسب کند ، به همین دلیل بیش از 1000 نفر به طور همزمان برای چندین سال روی بازی کار کردند. برای تأمین هزینه بسیاری از توسعه دهندگان و همچنین هزینه های مختلف تولید دیگر ، Grand Theft Auto IV به گرانترین بازی تاکنون تبدیل شد.

Rockstar با یک بازی پیش بینی شده برای Grand Grand Theft Auto IV ، به یک کمپین بازاریابی پرخاشگرانه سوق داد. استودیو هیچ وقت فاش نکرده است که چقدر هزینه برای بازی در این بازی دارد ، گرچه به نظر می رسد در میلیون ها دلار خوب باشد. بنابراین ، ما فقط با هزینه توسعه آن که در حدود 100 + میلیون دلار است ، مانده است. GTA IV با توجه به تورم ، اگر در سال 2016 منتشر شود بیش از 110 میلیون دلار هزینه داشته است. این خیلی بیشتر از قیمت آن در سال 2008 نیست - اما این نکته نیست. GTA IV دروازه های سیل را باز کرد ، و تعداد زیادی بازی وجود دارد که بیش از 110 میلیون دلار برای توسعه آن از زمان برخورد به قفسه ها هزینه شده است.

شهروند ستاره (138 $ + میلیون)

پروژه های کوچک Crowdfunding روند رو به رشدی دارد و اخیراً توسط صنعت سرگرمی - یعنی فیلمسازان و توسعه دهندگان بازی های ویدئویی - به عنوان یک شکل مناسب از بودجه به تصویب رسیده است. در سال 2015 ، یو سوزوکی و استودیوی وی Ys Net تیترهایی را برای راه اندازی یک کمپین Kickstarter برای مدتها انتظار Shenmue III ساختند که با شکستن رکورد بازی با بالاترین سرمایه (و همچنین سریعترین بودجه) بازی در تاریخ Kickstarter ، به پایان رسید. جمع آوری بیش از 6.33 میلیون دلار

Shenmue III ممکن است رکورد Kickstarter را در اختیار داشته باشد ، اما هیچ خاصیتی برای سرگرمی تاکنون بیش از شهروندان ستاره Cloud Imperium Games Games جمع نشده است. این بازی 138 میلیون دلار جمع آوری کرده است و شمارش بسیار زیاد است ، فریادی که از مبلغ 2.14 میلیون دلار بازی در ابتدا در 2012 در Kickstarter مطرح شد. کریس گیتس ، رئیس استودیو ، که به خاطر راه اندازی سری Wing Commander در اوایل دهه 1990 مشهور است ، می گوید: بازی عادی ، به همین دلیل آنها با وجود فراتر از هدف اولیه خود ، همچنان به جمع آوری پول می پردازند. رابرتز به Eurogamer گفت که بودجه اضافی فقط بازی را "همه ثروتمندتر و بسیار غوطه ور تر می کند". توسعه دهنده هنوز تاریخ انتشار شرکت را برای Star Citizen اعلام نکرده است ، اگرچه چندین ساخت پیش از انتشار نشان داده شده است.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها