دیزنی این دنباله مستقیم به فیلم را پنج سال پس از کریسمس Mickey's One Upon a Christmas منتشر کرد که روند بازی در عنوان فیلم اصلی را به جای شماره گذاری دنباله ادامه داد. علیرغم اینکه در این فیلم رتبه منتقدین روتین گوجه فرنگی وجود ندارد ، اما 64 درصد از تصویب استقبال مخاطبان را به دست آورد. بنابراین به نظر می رسد که برخی افراد باید آن را دوست داشته باشند.

بر خلاف تقریبا همه فیلم های دیگر در این مقاله ، میکی Twice Upon a Christmas (کریسمس) یک دنباله مستقیم به فیلم یک فیلم مستقیم به فیلم است. دنباله شبیه به اصل در فرض است ، با این حال از چند نظر متفاوت است. به عنوان مثال ، در حالی که فیلم اول دارای سه بخش است ، میکی دو بار پس از یک کریسمس دارای پنج بخش است. از طرف دیگر ، میکی دو بار پس از کریسمس نیز به عنوان آخرین فیلم برای بازی در نقش بازیگر افسانهای تلویزیونی آلن یانگ ، که در سال 2016 درگذشت ، در نظر گرفته می شود و به خاطر صداگذاری وی به عنوان Scroogen McDuck به یاد می آورد.

Beauty and the Beast: The Christmas Enchanted

Beauty and the Beast یکی از محبوب ترین فیلم های دیزنی تا به امروز است که منتقدین مانند راجر ابرت در همان لیگ Pinnochio و Snow White و Seven Dwarfs از آن به عنوان یک داستان جادویی استقبال می کنند. بنابراین با توجه به اینکه فیلم اول اولین فیلم انیمیشن بود که تاکنون در جوایز اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین تصویر شد ، ناامید کننده است که ببیند دنباله آن به طور جهانی توسط منتقدین روبرو شده است.

اگرچه از نظر فنی دنباله ای است ، Beauty and the Beast: The Christmas Enchanted در وقایع اولین فیلم Beauty and the Beast (مدتها بعد از آنکه Beast دختر Belle را از گرگ ها نجات می دهد) برگزار می شود. از آنجا که شاهزاده آدام در اطراف کریستینستیم به جانور تبدیل شد ، جشن کریسمس را در قلعه خود ممنوع کرد. این داستان بر روی دختران خوشگل ، کوگسورث ، چیپ ، لومیر و خانم پوتز متمرکز است زیرا جانور را متقاعد می کند تا به آنها اجازه دهد کریسمس جشن بگیرند. علاوه بر این ، این فیلم با جزئیات بیشتری نشان می دهد که چگونه شاهزاده آدام به جانور تبدیل شد.

دیزنی یک سال پس از کریسمس Enchanted ، یک سال پس از دیگری دنبال کرد ، Beauty and the Beast: Belle's Magical World. همچنین در جریان وقایع فیلم اول اتفاق افتاد. این داستان اندکی پس از وقایع کریسمس Enchanted ، اما قبل از برخورد Beast با گاستون در فیلم اصلی تنظیم شد. مانند قسط قبلی ، دنیای جادویی Belle's بررسیهای ضعیفی نیز دریافت کرده است. با این حال ، بر خلاف اکثر دنباله های انیمیشن دیزنی ، این دو برای اضافه کردن نمایش و زمینه به داستان اصلی طراحی شده اند.

توصیه شده
بعدی
روند فیلم های ابرقهرمانی که توسط MCU کشته شدند
توسط کریس اسنلوگروو / 30 مارس 2017 9:54 EST / بروزرسانی شده: 8 مارس 2018 2:38 بعد از ظهر EST

جهان سینمایی مارول شکل فیلمهای ابرقهرمانی را کاملاً تغییر داده است. قابل درک است که استودیوهایی مانند Warner Bros. می خواهند با ایجاد جهان گسترده خود ، بخشی از این کار را بدست آورند ، اما این تنها روشی نیست که فیلم های ابرقهرمانان مدرن سعی کرده اند فرمول جادویی MCU را کپی کنند. در طول راه ، ویژگی های خاصی که قبلاً جزء اصلی این ژانرها بوده اند ، در کنار هم مانده اند - از لباس هایی که شخصیت ها تا لباس های شرور آنها را می پوشند. بیایید نگاهی عمیق به انواع فیلم های ابرقهرمانی بپردازیم که احتمالاً دیگر هرگز آنها را نمی بینیم - و روندهای ساخت فیلم که توسط MCU کشته شده اند.

شرور خوب توسعه یافته

قبل از اینکه جهان سینمایی مارول به وقوع پیوست ، داشتن یک شرور خوب و پیشرفته متداول بود. ما داستانهای تمام عیار را برای شخصیت هایی مانند جوکر (نشان دهنده تغییر و تحول وی از اسلحه اجیر شده به رئیس جرم دلقک) و پنگوئن (ظهور اسوالد از کودک بی توجه به برجستگی و قدرت ی) دیدیم. گرین گوبلین در مرد عنکبوتی قوس پیچیده ای داشت که ما از تبار او به دیوانگی پیروی کردیم ، و مگنتو به عنوان شرور نهایی خوب و پیشرفته در سفر خود از کودک تحت آزار و اذیت تا بزرگسالان قدرتمند خدمت کرد.

نخستین شرورهای MCU بسیار ضعیف بودند. حتی با وجود جف بریج که در Iron Man آجیل دارد ، اوبادیا استین بیشتر به عنوان آینه تاریک تونی استارک روبرو می شود ، استعاری که در فینال "مرد خوب آهن در مقابل شر مرد آهنی" به معنای واقعی کلمه است. در هالک باور نکردنی ، هالک با Abomination مبارزه می کند ، که توصیف آن "هالک شر" است. Loki معمولاً به عنوان نمونه یک شرور خوب MCU نگه داشته می شود ، اما برای حضور در هر قوس شخصیتی واقعی ، سه بازی فیلم طول کشید و انگیزه های او دائماً تیره و بد تعریف می شود.

سرانجام ، MCU همه تسلیم شد: شخصیت هایی مانند Ronan the Accuser و Kaecilius فقط وجود دارند که برای دهقانان بی نام خود لقب می گیرند. سرانجام این اتفاق به فیلمهای ابرقهرمانی دیگر تبدیل شد ، با این که Batman v Superman به ما شرورهایی همچون Lex Luthor مزخرف و یک غار الکتریکی Doomsday داد. شرور Suicide Squad به معنای واقعی کلمه یک جادوگر رقصنده با شخصیت های صفر بود و فیلم X-Men: Apocalypse برای تغییرات موی کاراکترها بیشتر از آنچه که برای آخرامانی یا ویژگی های اهداف او انجام شد ، به ما بیشتر پشت پرده داد.

لباس های تیره

این روشی است که توسط MCU کشته شده است که تعداد معدودی از مردم از دست آن برمی آیند: تمرکز دیوانه وار روی لباس های تیره. به استثنای قابل توجه مرد عنکبوتی رنگارنگ (و قدیمی قدیمی)

سوپرمن) ، بیشتر فیلم های ابرقهرمانی و طنز قبل از MCU که روی شخصیت های لباس تاریک تمرکز داشتند. این شامل بتمن مشکی مشکی ، تیغه ای با لباس مشکی سیاه و کمد لباس تک رنگ مردان به رنگ مشکی بود. وقتی اولین فیلم X-Men شروع به کار کرد ، شخصیت های طنز رنگارنگ به طور ناگهانی چرم مشکی پوشیدند که بیشتر در خانه در ماتریس نئو قرار می گرفت تا عمارت خاویر.

MCU لباس های کمیک را به طور کامل ترجمه نمی کند: آنها تمایل دارند کمی تاریک تر و واقع بینانه تر باشند. به طور کلی ، شخصیت ها همه از رنگهای قابل تشخیص خود مانند قرمز ، سفید و آبی میهن پرستانه کاپیتان آمریکا و نمادهای قرمز و طلای Iron Man استفاده می کنند. به نظر می رسد که این اثر از بین رفته است: در حالی که بتمن بن افلک به طور مناسب با رنگ مشکی پوشیده شده است ، Suicide Squad با داشتن رنگ های بسیار پر جنب و جوش از جمله ترکیب های رنگی نئونی مرزی هارلی کوئین ، رنگ سفید و قرمز Deadshot و غیره به پایان رسید. لباس های X-Men نیز با صحنه نهایی X-Men: Apocalypse رنگی تر و جذاب تر از صحنه های جدید دریافت کرد و لباس های طنز روشن خود را به نمایش گذاشت. و Deadpool با اطمینان می تواند جایزه ترین و پرتحرک ترین لباس را به خانه بکشد - خروج کامل از ظاهر کمرنگ او در اولین فیلم Wolverine.

سگ های خاطره انگیز

همانطور که بسیاری از فیلم های ابرقهرمانان قبل از MCU دارای شرورهای دلسوزتر و کاملاً پیشرفته ای بودند ، تعداد خوبی از آنها همچنین سکنه های بسیار به یاد ماندنی داشتند. به عنوان مثال ، اولین من ، ناد بیتی با بازی اوتیس ، یک دستیار خوشحال و خوشحال اما در کنار لکس لوتور همکاری داشت. جوکر جک نیکلسون در فیلم بتمن در سال 1989 به کمک باب گون که با او چندین برخورد قابل توجه با بتمن و رئیس باب ، جوکر پیش از قتل به یاد ماندنی توسط جوکر ، داشته است ، به کمک وی ساخته شد. فیلم های X-Men به طور معمول دارای جوجه هایی با قدرت و شخصیت های جالب (مانند Mystique و Sabertooth) بودند و حتی افراد مبهم به یاد ماندنی صحنه های مبارزه شگفت انگیز (مانند لیدی Deathstrike) را فراهم می کردند.

انتقام جویان به بدترین شکل ممکن به عنوان یک تغییر دهنده بازی به پایان رسید. جوس ودون می خواست قهرمانانش بتوانند بدون اینکه ناراحتی بینندگان خود را با خشونت گرافیکی ایجاد کنند ، سست کنند ، بنابراین دشمنان انتقامجویان ارتش بیگانگان بی چهره و راحت مانند بیگانگان ربات بودند. این روند شروع شد ، با دنباله Avengers که شامل جوجه های روبتی تحت اللفظی است در حالی که Guardians of the Galaxy ارتش زیادی از اجناس بی صورت و یکبار مصرف را داشت. شرورهای ابرقهرمانی قابل تعویض و قابل فراموشی بوده اند ، مانند هر کریپتونیایی که در Man of Steel نام Zod یا برادر Enchantress در Suicide Squad وجود ندارد. در Batman v Superman ، روز رستاخیز به یک هیولا بی مغز تقلیل می یابد ، به نوعی حتی به یاد ماندنی تر از لژیون اراذل و اوباش بی نام و نشان که بتمن با لطف غیر واقعی از یک برش بازی های ویدیویی به پایان می رسد. و مردان ایکس: آخرامانی به ما اسب سواران آخرامان می دهد که فقط توصیف های یک گوشه ای هستند (فرشته؟ پسر پرخاشگر. Psylocke؟ دختر خسته ای عصبانی).

دوست دختران خوب توسعه یافته

روزی یک بار ، فیلم های ابرقهرمانی غیرمترقبه نبود که دوست دخترهای خوش ساختی داشته باشند. سوپرمن استاندارد طلایی است - لوئیس در طرح بسیار برجسته است ، نمی توان آن را به راحتی از بین برد. در بتمن سال 1989 ، ویکی واله داستان اصلی و شخصیتی محرک و جذاب به خودی خود است. و در Batman Returns ، دوست دختر سلینا کایل است ، شخصیتی که اساساً کل نمایش را سرقت می کند. Spider-Man و X-Men مانند اصلی سوپرمن از مزایای شخصیت های "دوست دختر" (مری جین و ژان گری به ترتیب) جزء لاینفک نقشه هستند ، بنابراین آنها هم به عنوان افراد و هم به عنوان بخشی از برنامه رشد می کنند. زندگی قهرمان

MCU از همان ابتدا احساس بازگشتی دارد. گونه ای گوینت پالترو نمی تواند این شخصیت را تغییر دهد ، Pepper Potts ، به معنای واقعی کلمه فقط برای خدمت به تونی استارک ، داشتن زندگی و آژانس های کمی به تنهایی وجود دارد. قرار است جین فاستر یک نابغه باشد ، اما وقتی با دیدن کریس همسورث ثور ، دختر کی می شود. جین پس از دو فیلم به طور موثری از MCU نگاشته شده است ، و دوست دختر بروس بانر ، بتی راس ، پس از یکی از بین رفته است. حتی ظاهر Pepper Potts به نظر می رسد "شکست نامحدود" است ، همانطور که تونی در جنگ داخلی می گوید ، روشن می کند که این دوست دختران در داستان در حال پیشرفت نخواهد بود.

بعد از اولین کار MCU ، فیلم های ابرقهرمانی دیگری نیز رنج می برند ، زیرا عملکرد Dark Knight Rises در Catwoman همه جای خود را دارد (از آنارشیست عصبانی تا داشتن یک دوست پسر میلیاردر). به نظر می رسد که زاک اسنایدر از ایجاد یک عاشقانه Clark / Lois دست برداشته است ، زیرا ما از جرقه صفر در Man of Steel به خانه های خسته کننده کوتاه در Batman v Superman می رویم. هارلی Squad's Suicide Squad احتمالاً بهترین "دوست دختر" ابرقهرمان مدرن است ، زیرا بیشتر صحنه های او با جوکر در طبقه اتاق برش به پایان رسید و به او اجازه می دهد تا با هزینه توسعه عاشقانه بدرخشد.

توطئه های کمپ

در حالی که بعداً فیلمهای بتمن به طور عمدی از اردوگاه سریال های تلویزیونی "آدام غرب" به رهبری فاصله گرفتند ، واقعیت این است که قبل از MCU ، فیلم های ابرقهرمانی تمایل داشتند توطئه های بسیار کاملی داشته باشند. سوپرمن زمان ساده را برگرداند

در سراسر جهان جوکر وقتی فیلم خرابکاری کرد ، یک فیلم موسیقی ersatz Prince را در فیلم خودش ایجاد کرد و در ادامه ، پنگوئن قصد داشت با قرار دادن موشک های پرتاب موشک روی پنگوئن ها ، گاتهام را فتح کند. Batman Forever تا به حال ریدلر امواج مغزی را جمع می کرد! در همین حال ، Spider-Man 3 شامل یک کت و شلوار بیگانه بود که پیتر پارکر را به خزش در خیابان رقصید و X-Men با طرح شیطانی مگنتو برای تغییر مسیر رهبران جهان از طریق مغناطیس مقابله کرد.

برای بهتر یا بدتر ، MCU همه چیز را به زمین فرو ریخت. توطئه ها تقریباً همیشه داستان های ساده ای در مورد نگه داشتن فن آوری یا جادو از دست اشتباه نبودند و سرانجام فقط به داستانهایی مبنی بر بازداشتن شرور X از نابودی یک شهر ، ایالت یا کل سیاره تبدیل شدند. اکثریت قریب به اتفاق فیلم های MCU به معنای "جلوگیری از انفجار وسایل نقلیه پیشرفته آنها" است و گذشته از ضریح ، توطئه های واقعی بسیار جدی هستند.

این در نهایت فیلمهای ابرقهرمانی دیگری را نیز تحت تأثیر قرار داد: حق رای دادن X-Men خود را در وقایع تاریخی مانند بحران موشکی کوبا و ویتنام پایه گذاری کرد ، در حالی که Dark Knight Rises پیچیدگی فلسفی The Dark Knight را با یک شرور نسبتاً عمومی جایگزین کرد و قصد دارد این شهر را منفجر کند. با اسلحه پیشرفته "داستان (آشنا با صدا؟). و البته ، Man of Steel و Batman v Superman مبلغی را برای رقصیدن زک اسنایدر بر روی مزار اردوگاه رقم زد ، زیرا او این شخصیت ها و توطئه ها را که بسیار ملایم و با نشاط بود ، رقصید ، در نهایت مجبور شد به همه اطمینان دهد که فیلم های Justice League ممکن است امتحان کنند. تا هر از گاهی لبخند بزند.

شرورهای دلسوز

علاوه بر این که از لحاظ پیش زمینه و انگیزه بهتری توسعه یافته است ، افراد شرور قبل از MCU در ابرقهرمانان و رسانه های طنز تمایل بیشتری به همدلی داشتند. جوکر اولیه حتی قبل از تحول به عنوان یک گانگستر معرفی می شود ، اما او همچنین به رئیس خود خیانت می کند و یک تصادف ناامید کننده وحشتناک را تجربه می کند که او را دیوانه می کند. به همین ترتیب ، پنگوئن به عنوان یک هیولای دستگیرکننده ظاهر می شود ، اما پدر و مادرش با بازگشت پدرش به دلیل ناهنجاری های جسمی او را به مرگ تقریباً معینی باز می کنند. لازم نیست یک روانشناس باشید تا انگیزه های بعدی آنها در مورد این آسیب های اولیه را ردیابی کنید. به همین ترتیب ، کمپین گرین گابلین از اولین مرد عنکبوتی به عنوان یک پدر دلسوز و مدیرعامل رانده شده معرفی می شود که حتی وقتی دیوانه رانده می شود ، هنوز هم ابراز محبت پیچیده ای برای مرد عنکبوتی نشان می دهد و همچنین اصرار دارد که پسرش هری هرگز توسط افشاگری ها ویران نشود. از شرارت پدرش و البته ، بازمانده هولوکاست مگنتو پادشاه شرور دلسوز است.

با MCU ، Loki به دلسوز بودن نزدیک تر می شود زیرا ما شاهد کشف او از پدر و مادر واقعی او و سؤالاتی هستیم که این موضوع را مطرح می کند ، که به طور طبیعی از رقابت خواهر و برادرش با ثور تغذیه می شود. با این حال ، بسیاری از شرورها دلسوز نیستند: تقریباً همه افراد شرور Iron Man صرفاً پول و قدرت بیشتری می خواهند. Ultron می خواهد جهان را با سوء تفسیر ساده نابود کند ، در حالی که شخصیت هایی مانند Ronan the Accuser اساساً تروریست های برش کوکی هستند. این روند در خارج از MCU نیز شروع شد. در شگفت انگیز Spider-Man 2 ، الکترو به سادگی کارگر ناامید کننده بود. ما هرگز نمی آموزیم که چرا آخرامان فلسفه داروینی خود را در مردان ایکس: آخرامان دارد ، بنابراین نمی توانیم با آن دلسوز باشیم. و Batman v Superman و Suicide Squad ته بشکه ای هستند: لکس لوتر هیچ زمینه و انگیزه قابل تشخیصی ندارد و Enchantress به نظر می رسد ذاتاً شر است نه پیچیده و دلسوز.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها